یک خبر مهم!

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

سلام به خون آشامان عزیز!یک خبر خیلی مهم دارم.تمام داستان هایی که در این وبلاگ قرار میگیره توسط خانمaytena a.a نوشته می شود و اگر می خواهید این داستان ها را در وبلاگ خود بگذارید حتما ذکر منبع را بگید.ممنون



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت21:09---10 آبان 1391
فکر می کردم سال ها پیش شماهارو منقرض کردیم
پاسخ:من که فکر نمی کنم وگرنه من که این جا نبودم!!


baran
ساعت21:04---10 آبان 1391
سلااااااااااااام...

من عاشق این جور وب هام..

وبتو پیشرفته تر کن...

مرسی..

بهم سربزن بای..پاسخ:ممنون عزیزم حتما یک سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده درچهار شنبه 10 آبان 1391ساعت 20:45توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna